Man-vrouw wedstrijd 2024 verplaatst

Apr 2024

De man-vrouw wedstrijd 2024 stond gepland op donderdagavond 6 juni. In verband met de Europese verkiezingen op die datum hebben we deze wedstrijd verplaatst naar dinsdagavond 4 juni. De inschrijving is geopend, doe gewoon voor de gezelligheid eens een keertje mee.

Uitslag Snertwedstrijd 2024

Apr 2024

Met 34 deelnemers was de wedstrijd goed bezet. Aan het Overijssels kanaal werd in twee vakken tegenover elkaar gevist.

Nieuwe bestuurders treden aan

Mrt 2024

Op maandag 25 maart 2024 werd de Algemene Ledenvergadering gehouden. Er waren 80 leden aanwezig, waarmee de zaal goed gevuld was.

Uitslag streetfishwedstrijd voor de jeugd maart 2024

Mrt 2024

Beste deelnemers en supporters, wat een geweldige dag was het tijdens de 2e editie van de streetfish wedstrijd voor de jeugd! Onder dit keer goede weersomstandigheden gingen 17 deelnemers met elkaar de strijd aan. Met vooraf de waarschuwing, dat we vissen in de gesloten tijd en dat een onverhoopt gevangen snoek ze snel mogelijk moet worden teruggezet.

Openingskoppel wedstrijdparcours Zandpad Aadorp

Mrt 2024

Op 10 maart 2024 is een (openings)koppelwedstrijd gevist in de zijtak Twentekanaal, parcours Zandpad Aadorp. Dit om de nieuwe (duo)vissteigers in gebruik te nemen.

Toegang tot Dollegoorvijver versperd

Mrt 2024

Helaas moeten we melden dat de toegang tot de Dollegoorvijver voor autoverkeer is afgesloten.

PAASKAARTEN  27 maart

PAASKAARTEN 27 maart

Feb 2024

Op woensdag 27 maart is het jaarlijkse paaskaarten bij Vislust. Je bent van harte welkom. Je kunt jokeren of klaverjassen. Het gaat om de gezelligheid, niet om de prijzen. Maar een doosje eieren is snel gescoord. Opgeven bij Jan Hammink, telefoon 06 2014 6854

Nieuwsbrief 1 van 2024 is verschenen

Feb 2024

De eerste nieuwsbrief van 2024 is weer verschenen. Boordevol met het laatste nieuws van uw vereniging.

Algemene Ledenvergadering voorjaar 2024

Feb 2024

Op maandagavond 25 maart 2024 vindt de Algemene Ledenvergadering plaats. Zet deze datum nu al vast in uw agenda

Meerval op de IJssel 21-1-2024

Jan 2024

Op zondag 21 januari 2024 gingen Rick en Koen op de IJssel om op snoekbaars te vissen. En bij de derde worp had Rick beet.