Wim van den Bos neemt afscheid als voorzitter

Zondag, 29 november 2020

Op maandagavond 23 november heeft Wim van den Bos na 30 jaar afscheid genomen van het bestuur en als voorzitter. In dit coronajaar ging dit digitaal.

Het was een bijzondere algemene ledenvergadering. Digitaal, in Teams, zowel voor de bestuursleden als voor degenen die deelnamen was het een nieuwe ervaring die nog niet geheel naar wens verliep. Zo was het geluid niet voor elke deelnemer even goed, wat waarschijnlijk ook te maken had met de volume regeling aan de zijde van de deelnemers. Leerpuntje voor de volgende keer.

Kort na aanvang van de vergadering meldde de Almelose burgemeester zich als deelnemer en sprak tot de scheidende voorzitter en zijn echtgenote toe. De burgemeester prees Wim voor zijn inzet voor de hengelsport in Almelo en Twente en reikte als blijk van waardering de Almelospeld uit, met de daarbij behorende oorkonde. Een mooie onderscheiding welke Wim toekomt.

Wim, bedankt voor je jarenlange inzet. Je blijft verbonden aan AHV Vislust en je blijft je inzetten als vrijwilliger met name rond de verkoop en distributie van de Vispas.

Wim is ook geïnterviewd door de Tubantia. Lees hier het betreffende artikel.