Streetfishwedstrijd 2023

dec 2023

Op 10 december 2023 vond er een streetfishwedstrijd voor de jeugd van basisonderwijs en vervolgonderwijs. Sommige foto's worden gedraaid weergegeven. Daarvoor is een helpdeskverzoek gedaan. Onze excuses.

Bekijk fotoalbum

90 jarig jubileum AHV Vislust

okt 2023

Op zondag 1 oktober 2023 is stilgestaan bij het 90-jarig bestaand van de Almelose Hengelsportvereniging Vislust. 's-Morgens is de jaarlijkse vrijwilligerswedstrijd gevist bij de Broekbeeke in Geesteren, in een forellenvijver. In de avond was er voor de vrijwilligers van AHV Vislust een warm en koud buffet. En werd er in teams van vier deelgenomen aan een wedstrijdje "voerballen" gooien, een variant op het Amerikaanse cornhole (graanzak smijten). Neem een kijkje in het fotoalbum van deze geslaagde dag.

Bekijk fotoalbum