Nachtkoppelwedstrijd Vislust-Feenstra 2020

Let op: in verband met de corona zijn er een aantal wijzigingen ten opzichte van voorgaande jaren:

Van toepassing zijn de richtlijnen van het RIVM, het protocol verantwoord vissen bij hengelsportverenigingen van Sportvisserij Nederland en NOC*NSF en de noodverordening van de Veiligheidsregio Twente.
Deelnemers volgen te allen tijde de aanwijzingen van de wedstrijdleiding op.

Loten: kom niet te vroeg, bij aankomst (17:00 uur) bij het parcours pak je een steknummer uit de emmer en ga je door naar je stek. Na afloop wordt er gewogen. Als jouw vis gewogen is ga je naar huis. De uitslag volgt via de mail en de website. Dus niet verzamelen vooraf en na afloop van de wedstrijd. tenzij het clubhuis tegen die tijd weer open is.

Ondanks alle extra maatregelen proberen we u en onze sport toch op een goede manier uit te oefenen. Samen kunnen we dat.

Het inleggeld voor deze wedstrijd (€ 45,-) dient voldaan te worden op banknummer NL85 RABO 0301 3110 80 ten name van AHV Vislust onder vermelding van Vislust-Feenstra 2020.

Telefonisch opgeven kan bij:
Jan Feenstra 06 57 59 07 83

De inschrijving is gesloten per 17-8-2020, de wedstrijd is vol