Vissen in de bouwvak 2020 AHV Vislust wedstrijd 1

Let op: in verband met de corona zijn er een aantal wijzigingen ten opzichte van voorgaande jaren:
Deelnemers volgen te allen tijde de aanwijzingen van de wedstrijdleiding op.

Van toepassing zijn de richtlijnen van het RIVM, het protocol verantwoord vissen bij hengelsportverenigingen van Sportvisserij Nederland en NOC*NSF en de noodverordening van de Veiligheidsregio Twente.

Aanmelden via de website: klik hier voor aanmelden VOL=VOL

Om 8:00 uur kan een steknummer worden getrokken uit de emmer waarna je direct naar je stek gaat.

Het inleggeld ad € 5,- per wedstrijd in een gesloten envelop voorzien van je naam in de daarvoor bestemde emmer deponeren.

Prijsuitreiking wordt nader bekend gemaakt. Wellicht is na 1 juli het clubhuis weer open.

Datum (en tijd) Woensdag 22-07-2020 08:00 uur t/m woensdag 22-07-2020 13:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Donderdag 20-08-2020
Inschrijfgeld €5,00
Lidmaatschap vereist
Plaats Overijssels kanaal
Bolletje of Slachthuiskade
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Heren, dames, junioren

Een drietal wedstrijden op drie woensdagen, 22 juli, 29 juli en 5 augustus. Loten om 08:00 uur aan de waterkant, vissen van 09:00 tot 13:00 uur. Vissen op gewicht, vrije hengel. De wedstrijden worden gevist bij Bolletje. Inschrijfgeld € 5,- per wedstrijd. Inschrijfgeld is prijzengeld. Maximaal 23 deelnemers.
Hengelkeuze vrij.

Organisator(en) AHV Vislust