Vislust-Raven

Let op: in verband met de corona zijn er een aantal wijzigingen ten opzichte van voorgaande jaren:

Van toepassing zijn de richtlijnen van het RIVM, het protocol verantwoord vissen bij hengelsportverenigingen van Sportvisserij Nederland en NOC*NSF en de noodverordening van de Veiligheidsregio Twente.

Deelnemers volgen te allen tijde de aanwijzingen van de wedstrijdleiding op.

Aanmelden via de website: klik hier voor aanmelden (vol-=vol)

Het inleggeld voor deze activiteit (€ 10,-) dient voldaan te worden op banknummer NL85 RABO 0301 3110 80 ten name van AHV Vislust onder vermelding van Vislust-Raven 2020.

Loten: kom niet te vroeg, bij aankomst (06:30 uur) bij het parcours pak je een steknummer uit de emmer en ga je door naar je stek. Na afloop wordt er gewogen. Als jouw vis gewogen is ga je naar huis. De uitslag volgt via de mail en de website. Dus niet verzamelen vooraf en na afloop van de wedstrijd.

Ondanks alle extra maatregelen proberen we u en onze sport toch op een goede manier uit te oefenen. Samen kunnen we dat.

Datum (en tijd) Zaterdag 11-07-2020 08:00 uur t/m zaterdag 11-07-2020 13:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Donderdag 09-07-2020
Inschrijfgeld €10,00
Plaats Lateraalkanaal, ingang Slagenweg
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep

Aankomst om 06:30, steknummer uit emmer pakken en direct door naar de getrokken stek. Nadat de vis gewogen is vertrekken naar huis.
Vaste hengel

Organisator(en) AHV Vislust