Vissen in de bouwvak 2021 AHV Vislust wedstrijd 2

Let op: in verband met de corona zijn er een aantal wijzigingen ten opzichte van voorgaande jaren:
Deelnemers volgen te allen tijde de aanwijzingen van de wedstrijdleiding op.

Van toepassing zijn de richtlijnen van het RIVM, het protocol verantwoord vissen bij hengelsportverenigingen van Sportvisserij Nederland en NOC*NSF en de noodverordening van de Veiligheidsregio Twente.

Om 8:00 uur kan een steknummer worden getrokken uit de emmer waarna je direct naar je stek gaat.

Het inleggeld ad € 5,- per wedstrijd in een gesloten envelop voorzien van je naam in de daarvoor bestemde emmer deponeren.

Prijsuitreiking wordt nader bekend gemaakt.

Inschrijven voor deze wedstrijd kan alleen telefonisch bij Gerrit Kamp, telefoonnummer 06 16 70 26 62

Datum (en tijd) Woensdag 04-08-2021 08:00 uur t/m woensdag 04-08-2021 13:00 uur
Uiterlijke inschrijfdatum Dinsdag 03-08-2021
Inschrijfgeld €5,00
Plaats Overijssels kanaal
Bolletje, Turfkade of Slachthuiskade
Wedstrijd Nationaal
Water Zoet
Sportvisserijtype Witvissen

Doelgroep
Heren, dames, junioren

Een drietal wedstrijden op drie woensdagen, 28 juli, 4 augustus en 11 augustus. Loten om 08:00 uur aan de waterkant, vissen van 09:00 tot 13:00 uur. Vissen op gewicht, vrije hengel. De wedstrijden worden gevist bij Bolletje. Inschrijfgeld € 5,- per wedstrijd. Inschrijfgeld is prijzengeld. Maximaal 23 deelnemers.
Hengelkeuze vrij.

Organisator(en) AHV Vislust