Mooie vangsten najaarsconcours 2021

Zondag, 19 september 2021

Het najaarsconcours is een viswedstrijd voor leden. Deelname is gratis. Het prijzenpakket bestaat uit vleesschotels.

Op zondag 19 september 2021 gingen 31 vissers met elkaar onder prachtige weersomstandigheden de strijd aan. De deelnemers waren verdeeld over twee weken. Vak telde 15 deelnemers. Zij zaten op de steigers aan de Loolee.

Vak B telde 16 deelnemers.

In vak A werd bijna 43 kilo vis gevangen. Het beste resultaat werd geboekt door Björn Kienhuis, met bijna 9 kilo vis, waaronder twee mooie brasems en twee sterke zeelten. Bjorn van harte gefeliciteerd.

In vak B werd ruim 20 kilo vis, beduidend minder. de winnaar hier was Jan Hammink, met 3,7 kilo vis. Jan eveneens van harte gefeliciteerd.

Omdat Jan Hammink ook het voorjaarsconcours heeft gewonnen is hij tevens winnaar van de Jan Smitbeker. Deze wordt uitgereikt tijdens de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering.

De grootste vis tijdens het voorjaar- en najaarsconcours was een brasem van 54 centimeter. Deze vis, gevangen door Remo Ambergen, levert hem de Lulofbeker op. Deze wordt eveneens uitgereikt op de eerstvolgende Algemene Ledenvergadering.

De volledige uitslag elders op deze site of klik hier.

Op de foto links Björn Kienhuis en op de foto rechts Jan Hammink.