Algemene Ledenvergadering voorjaar 2024

Zondag, 4 februari 2024

Op maandagavond 25 maart 2024 vindt de Algemene Ledenvergadering plaats. Zet deze datum nu al vast in uw agenda

Op de agenda het jaarverslag 2023 van de secretaris, de financiƫle verantwoording 2023 door de penningmeester, de begroting 2024 en een voorstel tot vaststelling van de contributie 2025.

Verder de bestuursverkiezing, zoals deze wordt voorgelegd aan de ALV (zie de agenda). De procedure voor een voordracht van tegenkandidaten vanuit een groep leden staat ook in de agenda vermeld.

Belangrijk hoogtepunt van onze vergadering is de huldiging van de leden die 40, 50 of 60 jaar lid zijn.
En natuurlijk sluiten we af met een gratis verloting van gratis hengelsportspullen.

De koffie en een tweetal consumpties zijn voor rekening van uw vereniging.