Het laatste verenigingsnieuws

Algemene Ledenvergadering 2020

publicatiedatum: Zondag, 15 november 2020

Vergaderen in corona tijd, dat gaan we anders aanpakken nu we niet samen mogen komen in ons clubhuis. We gaan digitaal vergaderen en we roepen u op deel te nemen aan de vergadering en uw stem uit te brengen op de voorstellen van het bestuur.

Najaarscompetitie 2020 wordt opgeschort

publicatiedatum: Donderdag, 15 oktober 2020

En ook de najaarscompetitie 2020, waarvan net één wedstrijd is gevist, moet worden stil gelegd vanwege corona. Geluk bij een ongeluk is dat we wel op individuele basis mogen vissen, zo kunnen we onze sport blijven uitoefenen maar even niet in wedstrijdverband. Helaas het is even niet anders. Let goed op uw gezondheid!!

Najaarscompetitie 2020 van start

publicatiedatum: Zondag, 11 oktober 2020

Vanmorgen (10 oktober) om 09.00 begon de loting van de eerste wedstrijd, van een reeks van 8, aan de Loolee/Mariabrug. 10 mannen mochten een graai nemen voor een plekje aan het mooie water. Met een lekker zonnetje op de snoet kon men zich gaan installeren. We hadden een uurtje de tijd gekregen om onze visuitrusting op te stellen.

Najaarscompetitie Vislust 2020

publicatiedatum: Zaterdag, 3 oktober 2020

De wedstrijdcommissie organiseert met ingang van 10 oktober 2020 op 8 zaterdagen een najaarscompetitie in de wateren rondom Almelo. Er wordt steeds gevist van 10.00 uur tot 14.00 uur (loting 9.00 uur)

Veel kilo's vis in nachtkoppelwedstrijd Vislust-Feenstra

publicatiedatum: Zondag, 23 augustus 2020

In de nacht van 21 op 22 augustus vond er een nachtkoppelwedstrijd plaats in het Overijssels Kanaal, aan de Turfkade. 12 koppels bonden de strijd met elkaar aan.