Welkom op de website van AHV Vislust

Vislust behartigt de belangen van ruim 5.000 sportvissers. Deze leden komen voor het overgrote deel uit Almelo en directe omgeving, voor een groot deel uit geheel Twente. Maar we kennen ook een groot aantal Duitse leden.
Leden van Vislust ontvangen de (Jeugd)Vispas. De Vispas geeft het recht om te vissen in heel veel water in geheel Nederland.

Wilt u een wijziging doorgeven in uw lidgegevens, klik dan hier of regel het zelf op www.mijnsportvisserij.nl.

Vislust kent een lange geschiedenis. Deze vindt u op de pagina Over Ons.

Deze website is voor het laatst bijgewerkt op 20 november 2021.
Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Najaars - winterwedstrijden.

Nov 2021

De wedstrijdcommissie heeft besloten om nog dit kalenderjaar een drietal wedstrijden te organiseren. Steeds vlak voor een van de decemberfeesten een wedstrijd met een toepasselijke naam, zodat we er ook nog een door de vreniging gesponsord aardigheidje aan toe kunnen voegen. Op zaterdag 27 november een PEPERNOTEN wedstrijd. Op zondag 19 december een KERSTBALLEN wedstrijd. Op donderdag 30 december een OLIEBOLLEN wedstrijd.

Algemene ledenvergadering 2021 komt te vervallen

Nov 2021

Helaas heeft uw bestuur moeten besluiten de Algemene Ledenvergadering van 22 november a.s. op te schorten.

Samen Vissen!!

Nov 2021

Samen vissen met bewoners van zorginstellingen, als hengelsportvereniging doen we dat al jaren. En daarmee bezorgen we bewoners een mooie dag.

Algemene ledenvergadering najaar 2021

Nov 2021

Op maandagavond 22 november 2021 vindt de Algemene Ledenvergadering 2021 plaats. De schriftelijke oproep daarvoor heeft u ontvangen bij uw Vispas 2021.

NK Karpervissen voor dames gevist in Almelo

Nov 2021

In het laatste weekend van oktober 2021 was AHV Vislust gastheer voor het Nederlandskampioenschap Karpervissen voor Dames. Het NK werd gevist in de Dollegoorvijver van vrijdag 29 oktober t/m zondag 31 oktober 2021.

Welkom op de website van AHV Vislust

Vislust kent een lange geschiedenis. Deze vindt u op de pagina Over Ons.

Deze website is voor het laatst bijgewerkt op 20 november 2021.

Nieuwsbrief