Ons clubhuis

Clubhuis voor jagers, vissers en andere leugenaars.

Een bord met deze tekst vindt u in ons clubhuis. Heel treffend.

In 1997 is het clubhuis gebouwd. Het clubhuis is een ontmoetingscentrum. Vooral op maandag- en dinsdag- en donderdagochtend is er sprake van koffiedrinkers. Op vrijdagavonden is de zogenoemde clubavond. Onder het genot van een consumptie worden de sterke verhalen uitgewisseld en de nieuwe vangsttechnieken en vangstlocaties met elkaar uitgewisseld.

Het clubhuis is start- en eindpunt voor veel wedstrijden. Vooraf wordt er geloot om de stek tijdens de wedstrijd, na afloop vindt de prijsuitreiking plaats in het clubhuis.

In het clubhuis vinden ook andere activiteiten plaats zoals kaarten en biljarten. Daarover vindt u elders op deze site meer informatie.

Het clubhuis is gelegen aan de Dollegoorvijver. Het adres is Slachthuiskade 50. Op de kaart ziet u de exacte ligging.