Vispas 2021 kan online worden aangeschaft

Zaterdag, 5 december 2020

De verkoop van de Vispas 2021 is gestart. Op deze website kunt u nu reeds de Vispas 2021 bestellen. Maar dat geldt natuurlijk alleen voor nieuwe leden. Bestaande leden hebben reeds betaald via een automatische incasso of hebben een factuur ontvangen.

Leverdatum VISpas

Hebt u betaald dan wordt op woensdag de opdracht voor het aanmaken van de Vispas doorgezet naar onze drukker.
Bent u een nieuw lid, dan wordt de opdracht aan de drukker op vrijdag doorgezet. Het duurt ongeveer 3 weken voordat U de VISpas in bezit heeft.
De VISpassen van leden die via de automatische incasso hebben betaald worden rond 12 december bezorgd. Mocht U de landelijke NachtVIStoestemming/ Derde Hengeltoestemming hebben, deze worden apart van de VISpas opgestuurd.

Tijdelijk Bewijs na betaling

Sportvissers die hun factuur betaald hebben, ontvangen vanaf 10 december een tijdelijk bewijs via de email. Daarnaast staat op www.mijnsportvisserij.nl een tijdelijk bewijs voor U klaar.
Op deze manier kunt U direct gaan vissen op 1 januari 2021 en hoeft niet te wachten totdat de fysieke VISpas op de deurmat ligt.

www.mijnsportvisserij.nl

Op deze site kunt u een aantal zaken zelf regelen. Denk o.a. aan:
•Adreswijziging;
•Aanschaffen NachtVIS- en/of Derde Hengeltoestemming;
•Aanvragen gratis MeeVIStoestemming;
•Aanvragen nieuwe VISpas bij verlies (duplicaat);
•Aanschaf ‘Extra VISpas’ (als u lid bent bij een andere hengelsportvereniging)
•Opzeggen lidmaatschap (opzegtermijn: 1 oktober).

Het bestuur wenst u ondanks alle beperkingen toch prettige feestdagen en een visrijk maar voor al gezond 2021.