Algemene ledenvergadering najaar 2021

Donderdag, 4 november 2021

Op maandagavond 22 november 2021 vindt de Algemene Ledenvergadering 2021 plaats. De schriftelijke oproep daarvoor heeft u ontvangen bij uw Vispas 2021.

Leden worden hierbij uitgenodigd deze vergadering bij te wonen. Maar corona is nog niet voorbij. Dus denk goed na of u bij deze vergadering aanwezig wilt zijn. We streven er naar goed afstand houden van elkaar -1,5 meter- maar dat kan alleen als de opkomst beperkt blijft. Dat klinkt niet erg uitnodigend maar uw en onze gezondheid is een kostbaar goed en daar moeten we zorgvuldig mee omgaan. Bij een te grote opkomst is het niet uitgesloten dat we de zaal moeten sluiten.

Van onze kant zullen we extra aandacht hebben voor de zaalindeling en voor een goede ventilatie. Van uw kant vragen we dus terughoudendheid bij uw wens aanwezig te zijn en als u toch komt om afstand te houden. En de CoronaCheck is verplicht. Daar zullen we bij de toegang nauwgezet op controleren.