Algemene Ledenvergadering 2022

Maandag, 28 februari 2022

Het kan en het mag weer. Een algemene ledenvergadering. Deze vindt plaats op maandag 21 maart a.s. in ons clubhuis. Aanvang 20:00 uur. De schriftelijke uitnodiging voor deze vergadering vindt u bij uw Vispas 2022.

Maar corona is niet weg. Bij klachten blijft u thuis.

Gemiddeld zijn velen van ons toch wat ouder en daarom misschien meer kwetsbaar. Laten we zuinig zijn op elkaar.

De mechanische ventilatie zal op volle toeren draaien en een aantal ramen staat open om de ventilatie te vergroten. Tochtklachten moeten we dan maar even voor lief nemen. Wees alsjeblieft voorzichtig.

Op de agenda de gebruikelijke agendapunten. De agenda en de vergaderstukken vindt u elders op deze website. Klik hier.