Feedercompetitie 2022 is beslist.

Donderdag, 7 juli 2022

Op woensdagavond 6 juli is de laatste in een reeks van zes wedstrijden gevist in het Overijssels Kanaal. Het was voor de meeste deelnemers een moeizame avond. Sommigen probeerden nog een resultaat neer te zetten door te proberen aan de kant "donderpadden" te vangen. Over de gehele competitie gezien werd 141 kilo vis gevangen.

Winnaar van de competitie is geworden Koen van Goor, nummer twee Rick Stam. Beiden begonnen ze met een achterstand van één wedstrijd aan de competitie, maar vervolgens hebben ze prima prestaties neergezet en waren zij beiden ook degenen met het meeste gewicht. Derde werd Armin Büter, die elke avond wel vis ving, de laatste wedstrijd wegens omstandigheden moest laten schieten, maar zijn goede positie toch wist te behouden.

Slechts drie deelnemers hebben elke avond vis ter weging aangebonden. Alle anderen hebben allemaal wel één of meer nullen gescoord. Waar de slechtste wedstrijd niet meetelde voor het eindresultaat, hield dat voor de meesten de schade beperkt.

Dinsdagavond 12 juli om 19:00 uur is de prijsuitreiking. Dan worden ook de pouleprijzen beschikbaar gesteld. Deze pouleprijzen zijn beschikbaar gesteld door AHV Vislust en door Hengelsport Raven.

Alle winnaars van harte gefeliciteerd. Klik hier voor de einduitslag.