Aanpassing reglement feedercompetitie 2023

Dinsdag, 3 januari 2023

Nadat in 2022 met veel succes een feedercompetitie is gevist, is voor 2023 besloten het reglement aan te passen.

Aanleiding daarvoor is de wijze waarop sommige deelnemers de feederhengel hebben gebruikt om de zogenoemde donderpadden kort aan de kant te vangen. Dat brengt in de ogen van veel deelnemers een eerlijk verloop van de wedstrijden in gevaar. Daarop ontstond de vraag van veel deelnemers om donderpadden niet mee te laten tellen.

Daarom heeft de wedstrijdleiding in overleg met het bestuur besloten het reglement te wijzigen. Donderpadden tellen in 2023 niet mee , net als snoek, snoekbaars en paling.