Vislust bestaat 90 jaar: Kom naar de ALV

Vrijdag, 24 maart 2023

Inderdaad, op 1 april a.s. bestaat Vislust 90 jaar. Dat is een mooie mijlpaal.

Maandagavond 27 maart is de Algemene Ledenvergadering. Op de agenda onder andere de wijziging van de statuten. Hiervoor hebben we tenminste 75 aanwezige leden nodig. Dus een extra oproep om maandagavond aanwezig te zijn. Anders zijn we genoodzaakt binnen 6 tot 10 weken een tweede ALV te organiseren. Dat kunt u helpen voorkomen.

Natuurlijk is deze vergadering vooral ook het moment waarop we maar liefst 17 jubilarissen huldigen omdat ze 40, 50 of 60 jaar lid zijn. Geweldig toch.

En de vergadering wordt afgesloten met onze traditionele verloting van mooie hengelsportprijzen. Het gratis lot krijgt u van uw vereniging. Naast natuurlijk een kop koffie en een paar consumpties.

Op maandagavond 27 maart kunt u ook nog hengelsportspullen inleveren voor een goed doel, namelijk de Speelgoedbank in Almelo. Bedoeld om kinderen die het thuis financieel niet breed hebben toch op weg te helpen om een activiteit als vissen te gaan beoefenen. Heeft u bruikbare spullen die u zelf niet meer gebruikt, lever ze in en wij zorgen dat ze een goede nieuwe bestemming krijgen. Veel kinderen zullen u dankbaar zijn.