Kortste Nacht Koppelwedstrijd Loolee 2023

Maandag, 5 juni 2023

Kortste Nacht Koppelwedstrijd Loolee 2023 wordt gevist van in de nacht van 23 0- 24 juni aanstaande. Er wordt gevist op het parcours aan de Loolee van de Mariiabrug tot het Banisgemaal met een onderlinge afstand tussen de koppels van tenminste 100 meter. Voor het eerst sinds jaren is er plek voor enkele nieuwe koppels om deel te nemen aan deze speciale wedstrijd met een aangepast reglement. Er mag met twee hengels per persoon gevist worden en er wordt gevist op aantal en gewicht. Voor info en opgave kunt u bellen met J. Hammink 06 20146854. (Op de foto de winnaars van 2019)