Veteranencompetitie 2023 is beslecht

Dinsdag, 3 oktober 2023

De Veteranencompetitie 2023 is afgelopen. Na 16 wedstrijden hebben we een winnaar.

Dat is voor het tweede jaar op rij Jan Hammink. Met 176 punten en bijna 30 kilo vis was hij de terechte winnaar. Tweede met 172 punten werd Harry Roord en derde met 165 punten werd Olly Telgenhof.

Bij de huldiging van de winnaar stond de voorzitter van de veteranencommissie stil bij het overlijden van Leo Smit. De vz. benoemde dijn betrokkenheid bij de deelnemers maar ook als commissielid  was Leo een gezien persoon.
Leo had een professioneel programma gemaakt voor de Veteranencompetitie waarmee hij ons wekelijks voorzag van de vangstresultaten met de daarbij behorende punten en tussenstanden. Dat niet alleen ook maakte hij vanaf 2017 toen hij ook de veteranencommissie ondersteunde als secretaris een grafiek betreffende de vangsten over 2017 t/m wedstrijd 12 van 2023. Die uitgewerkte gegevens zullen wij zeker missen.
Wij als commissieleden zullen zijn bijdrage als notulist maar ook als persoonlijkheid en inbreng zeker missen.