Last minute wedstrijd bij Bolletje 4-11-2023

Zondag, 5 november 2023

In het begin van de week was de vangst van veel voorns aanleiding een extra wedstrijd uit te schrijven. Een last-minute dus. De wedstrijd was met 23 deelnemers dan ook snel vol.

Maar op zaterdag 4 november waren de voorns niet meer aanwezig. Op het diepere gedeelte werden desondanks een mooi aantal brasems gevangen. de overige deelnemers moesten zich tevreden stellen met kleine visjes, een paar baarzen en de bekende maar vergruisde donderpadden, oftewel de zwartbekgrondel.

De wedstrijd werd onder goede weersomstandigheden uiteindelijk gewonnen door Sietse Dijkstra met bijna 7 kilo vis. Sietse van harte.