Uitslag Snertwedstrijd 2024

Maandag, 8 april 2024

Met 34 deelnemers was de wedstrijd goed bezet. Aan het Overijssels kanaal werd in twee vakken tegenover elkaar gevist.

Aan de Turfkade zat vak A. Zij zaten vol in de wind en in de schaduw. Dat maakte de omstandigheden er niet beter op. In dit vak werd beduidend minder gevangen (ruim 15 kilo) dan in vak B aan de overzijde, aan de Slachthuiskade, in de zon, de wind in de rug (bijna 27 kilo).
In vak A was de winnaar Gerrit Meijer met 4.040 gram. In vak B was de winnaar Rick Stam met 4.400 gram. Mannen gefeliciteerd.

De snert en een broodje rookworst werden gesponsord door Meat John. Dat viel goed in de smaak bij de aanwezigen. John Spruit en partner, ontzettend bedankt voor dit mooie gebaar en de heerlijke maaltijd.