SamenVISsen

Donderdag, 30 mei 2024

Op maandagochtend 27 mei jl. was een groep bewoners van Carint Reggeland te gast bij Vislust voor een hengelsportsessie.

De bus met de bewoners arriveerde op tijd. De bijeenkomst was voorbereid door Edmond Kats, onze SamenVISsen coach. De plekken waren voorgevoerd, de hengels en stoelen konden klaar en er waren voldoende vrijwilligers aanwezig (Henk, Arjan, Harry) om te helpen. Iedere gast ving al snel vist. De oudste deelnemer ws 97 jaar.

De reactie van een van de begeleiders vanuit Carint-Reggeland:
Maandag werden we vriendelijk opgevangen door de leden van de hengelsportvereniging Vislust.
Nadat iedereen voorzien was van een hengel kon het feest beginnen.
De eerste vangst was al binnen een paar minuten en toen was het even aanpoten voor de vrijwilligers want bijna iedereen had opeens beet.
In totaal werden 37 vissen van de haak verwijderd en teug gezet in het water.
Enkele gasten hadden beet maar de vis viel er al weer af voor deze aan de wal was.
Tussendoor een lekkere bak koffie en na afloop een drankje met een lekkere appeltaart met een dot slagroom.
De gasten vonden het geweldig en verheugen zich al op een volgend jaar.

Mvg. Piet Jongman

En een reactie vanuit Carint-Reggeland
Beste vrijwilligers van Vislust,

Wat hebben de mensen een geweldige ochtend gehad dankzij jullie!
Iedereen kwam zo blij terug en iedereen was vol lof over jullie vriendelijkheid en behulpzaamheid (zie ook de foto’s en het verslagje hieronder van één van de vrijwilligers).
Heel hartelijk dank voor jullie inzet, geweldig!

Met vriendelijke groet,

Mirjam Molenkamp

Reisbureau SamenUit!
De Ledenservice