Vrouw/man wedstrijd levert veel vis(jes) op

Donderdag, 7 juni 2018

Op woensdagavond 6 juni werd weer de traditionele vrouw-man wedstrijd gevist op het parcours bij de Maria-brug. Tijdens dit, ooit door de familie van Oosten geïnitieerde evenement, werd onder fantastische weersomstandigheden, in prima sfeer veel vis gevangen.

Toen om half zeven het startsignaal klonk werd al snel duidelijk dat Marion Hammink echtgenoot Jan constant bezig wist te houden door veel kleine vis te vangen die Jan mocht onthaken.

Daarnaast ontspon zich een strijd om de tweede plaats tussen de families Middendorp en Roord. Terwijl Annelies Roord voortdurend de prachtige jonge meerkoetjes aan de overkant bestudeerde ving de concurrentie stevig door. Het bleef lang spannend tussen deze twee koppels maar uiteindelijk besliste de hoeveelheid maatse vis de strijd in het voordeel van Hein en Marianne Middendorp.

Tenslotte moet zeker vermeld worden dat Alice Bruis erin slaagde een prachtige zeelt van maar liefst vijftig centimeter wist te vangen.
Op de foto de familie Bruins onder toezicht van onze voorzitter.
De uitslag elders op de site.