De jeugd heeft de toekomst

Zaterdag, 21 juli 2018

Op zaterdag 21 juli werd de jaarlijkse koppelwedstrijd Vislust-Raven gevist. 9 koppels namen het tegen elkaar op. Plaats van handeling was het Lateraalkanaal te Almelo.

Jan de Jong verscheen met zijn kleinzoon Delano. En dat pakte goed uit. Direct na het startschot, om 9:00 uur, had Delano al snel twee grote vissen aan de haak. Tot verbazing van zijn opa, die zelf nog niet eens aan vissen toe was gekomen. Later op de dag werd er nog een grote vis bij gevangen door dit koppel. De totale vangst kwam daarmee op 5.070 gram. Een mooie prestatie. Van harte gefeliciteerd. Voor Delano was er een extra prijs, en voor beide heren natuurlijk een mooie tegoed bon te besteden bij de sponsor van deze wedstrijd.

Op de foto de gelukkige winnaars, links Delano met zijn extra prijs, rechts de trotse opa met zijn kleinzoon.

Als verrassing had de sponsor van deze wedstrijd, Raven Hengelsport, nog een zak voer voor elke deelnemer aan deze jaarlijkse wedstrijd.

Kijk