Familie Roord wint vrouw - man wedstrijd

Woensdag, 10 juni 2020

Woensdagavond 10 juni was het parcours aan de Loolee bij de Mariabrug weer het strijdtoneel van de jaarlijkse vrouw - man wedstrijd van Vislust. Acht koppels bonden onder strenge corona regels de strijd met elkaar aan.

Vooral in het eerste deel van de wedstrijd leverde erg weinig vis op. Op hetzelfde parcours was overdag ook al een wedstrijd gevist en de vis was er overduidelijk nog niet weer toe om weer te gaan azen.
Vooral de dames die over het algemeen dichter aan de kant vissen kregen niet of nauwelijks een beetje. Echter toen de wedstrijd vorderde kwam er iets meer leven in de brouwerij een werden door de meeste deelnemers de nodige vissen gevangen. Marian Middendorp slaagde erin een dikke zeelt aan de haak te slaan, maar die koos door plantengroei het hazenpad en ging door de lijn.
Na tee uurtjes vissen kon onderstaande uitslag worden opgemaakt en gingen alle dames met een leuke prijs (overigens voor een ieder gelijk) naar huis.

De uitslag:
1. Annelies en Harry Roord          281 cm
2. Marion en Jan Hammink          223 cm
3. Dionne en Chris Hammink       147 cm
4. Marian en Hein Middendorp       88 cm
5. Marianne en Frits van Duiven    65 cm
6. Alice en Harry Bruins                 10 cm

De koppels van de familie van Oosten en Amy van de Veen en Niek Krapels krijgen volgend jaar vast weer beet