Vislust neemt nieuwe steigers in gebruik.

Donderdag, 2 juli 2020

Op zondag 28 juni heeft Vislust voor het eerst een wedstrijd gevist vanaf de nieuwe steigers aan de Slachthuiskade.

Half juni 2020 werden de steigers opgeleverd door de aannemer. Incidenteel werd er al gebruik gemaakt van de steigers. Maar op 28 juni waren 22 van de 23 steigers bezet tijdens een onderlinge viswedstrijd. Er werd nog niet door iedereen vis gevangen. Maar het parcours heeft potentie. Bij westenwind is het er prima toeven omdat je dan de wind in de rug hebt.

In het weekend mag er direct bij de steigers worden geparkeerd. Door de week moet de auto even in een parkeervak aan de overzijde van de straat worden gezet.

Indien er bij andere verenigingen interesse is om het parcours te gebruiken, dan kan een mailtje worden gestuurd aan de secretaris van Vislust voor het aanvragen van een wedstrijdvergunning.