De snertwedstrijd en corona

Vrijdag, 2 april 2021

Op zaterdag 17 april staat de eerste wedstrijd van het seizoen op de agenda, de snertwedstrijd. Deze wedstrijd kan niet doorgaan.

Volgens de huidige coronamaatregelen is sporten buiten boven de 27 jaar maar heel beperkt toegestaan, met maximaal 4 personen, met inachtneming van de algemene coronamaatregelen. Deze maatregel geldt in ieder geval tot 20 april 2021.

Of we na 20 april weer wedstrijden kunnen organiseren hangt af van de volgende persconferentie op 13 april a.s.

Weet dat op landelijk niveau Sportvisserij Nederland 2 keer per week aan tafel zit met het NOC/NSF in de hoop iets te kunnen veranderen in het verbod op viswedstrijden. Zodra daarover nieuws is komen we daar op terug. Lees hier de coronamaatregelen binnen de sportvisserij.