Huldiging jubilarissen 2021

Vrijdag, 16 april 2021

Op maandagavond 12 april heeft het bestuur de jubilarissen van 2021 gehuldigd. Vanwege corona niet zoals gebruikelijk in de Algemene Ledenvergadering, maar gewoon op een maandagavond. We hadden één 60-jarige jubilaris, dhr. H. Dekkers, vier 50-jarige jubilarissen, de heren Boks, Eshuis, Reichart en Smit en zes 40-jarige jubilarissen, de heren Hanekamp, ter Weer, Woudstra, van Groesen, Stokman en Hammink. Van de 11 jubilarissen zijn er acht naar het clubhuis gekomen om de onderscheiding in ontvangst te nemen, samen met een mooi boeket bloemen. De 25-jarige jubilarissen krijgen binnenkort een felicitatie met een presentje thuisgestuurd.

Hier ziet u de jubilarissen.