Toegang steigers Loolee Bolkshoekweg

Vrijdag, 14 mei 2021

We krijgen veel vragen over de toegang tot de vissteigers aan de Loolee, tussen Mariabrug en Mariastuw.

De vissteigers zijn voor iedereen toegankelijk, maar alleen bij wedstrijden worden ook auto's toegelaten op het parcours. Wedstrijden worden een dag van tevoren kenbaar gemaakt door het plaatsen van een bord met de aankondiging van de westrijd.

Buiten wedstrijden kunnen de steigers door iedereen gebruikt worden, mits je in het bezit bent van een (jeugd)vispas. Je zult dan met je spullen te voet, met de fiets of met de brommer een steiger moeten opzoeken. Waterschap Vechtstromen heeft de toegang vanaf de Bolkshoeksweg iets verbreed zodat ook viskarren achter brommer of fiets toegang hebben tot het parcours.