We mogen weer!!!!

Dinsdag, 1 juni 2021

We mogen weer, mits de cijfers blijven dalen. Maar daar hebben we alle vertrouwen in. Wat betekent dat voor de hengelsportwedstrijden en wat betekent dat voor ons clubhuis.

Hengelsportwedstrijden

• Op dinsdag 8 juni gaat de veteranencompetitie starten. Opgeven voor deze competitie kan nog steeds. Zie het wedstrijdprogramma elders op deze site.
  • Op woensdagavond 9 juni wordt de jaarlijkse man-vrouw wedstrijd gevist. Gewoon een gezellig koppel "wedstrijdje" aan de Loolee met voor iedereen prijs. Doe eens mee, al is het maar voor de gezelligheid en om er even uit te zijn. Opgeven kan nog steeds.
  • Het verdere wedstrijdprogramma staat op de site.

Clubhuis

Het clubhuis (sportkantine) mag weer open onder dezelfde voorwaarden als de horeca. Vanaf maandag 7 juni kun je in de ochtend weer terecht voor een gratis kop koffie of thee, kan er weer worden gebiljart en kun je gezellig bijkletsen over je vangsten. En vanaf vrijdag 11 juni kan de clubavond weer worden opgestart, met inachtneming van de maatregelen in het kader.

Voor alles geldt dat de coronamaatregelen van kracht blijven. Dus bij binnenkomst in het clubhuis registreren, afstand houden, mondkapje, handen wassen.

Het bestuur kijkt er naar uit jullie weer te ontmoeten aan de waterkant of in het clubhuis. Laten we er een mooie zomer van maken.