Voorjaarsconcours (zondag 13-6-2021)

Zondag, 13 juni 2021

Gelukkig, het kon weer, we mochten weer een wedstrijd vissen. Het traditionele voorjaarsconcours stond weer op de agenda.

Op een mooie zonnige dag waren er iets meer dan 20 deelnemers. De helft van de deelnemers zaten op de nieuwe steigers (vak A) langs de Loolee, de overige wedstrijdvissers aan de "lage" kant (vak B).

Het was vooral kleine vis die gevangen kon worden. Winnaar in vak A was Harry Roord met 2.040 gram, tweede was Jonkie Bruggink met 1.320 gram en derde was Joop Rutering met 1.140 gram. In vak B was Jan Hammink de beste met 1.160 gram, tweede in vak B was Gerrit Meijer met 900 gram en derde Bertie Hoevers met 650 gram.

De winnaars ontvingen een mooi vleespakket. En onder degenen die niet in de prijzen vielen werden nog twee vleespakketten verloot.

Mannen, allemaal van harte gefeliciteerd. Voor de volledige uitslag, klik hier.