Koppelwedstrijd Vislust-Vos

Woensdag, 13 oktober 2021

Op 2 oktober 2021 werd de gescheiden koppelwedstrijd Vislust-Vos gevist. Deze wedstrijd wordt gesponsord door Vos Hengelsport te Almelo.

Er hadden zich helaas maar 8 koppels ingeschreven voor deze wedstrijd. Er werd gevist aan de Loolee. 8 Deelnemers op de steigers rechts voor de brug en 8 deelnemers aan het zandpad links over de brug.

De totale vangst in beide vakken was nagenoeg gelijk, 20,9 kilo aan de steigerkant en 19,8 kilo aan de kant van het zandpad.

Winnaar werd het koppel Kienhuis-Woudstra met slechts 2 punten, beiden winnaar in hun vak, en met totaal 10,6 kilo vis. Goede tweede werd het koppel Hammink-Roord met 5 punten (2de en 3de in hun vak) en totaal 7,5 kilo vis. De derde plek was voor het koppel Nieuwenhuis-Wermelink met 6 punten (2de en 4de in hun vak) en totaal 6,6 kilo vis.