Najaars - winterwedstrijden.

Donderdag, 18 november 2021

De wedstrijdcommissie heeft besloten om nog dit kalenderjaar een drietal wedstrijden te organiseren. Steeds vlak voor een van de decemberfeesten een wedstrijd met een toepasselijke naam, zodat we er ook nog een door de vreniging gesponsord aardigheidje aan toe kunnen voegen. Op zaterdag 27 november een PEPERNOTEN wedstrijd. Op zondag 19 december een KERSTBALLEN wedstrijd. Op donderdag 30 december een OLIEBOLLEN wedstrijd.

De wedstrijden worden gevist in de Loolee bij de Mariabrug.
Om de activiteiten coronaproof te laten verlopen zijn zowel de loting als de prijsuitreiking aan de waterkant.
De loting is steeds om 8.30 uur.
Er wordt dan gevist van 9.30 uur tot 13.00 uur.
De inleg voor de wedstrijden is steeds €5,- (inleg is prijzengeld)(graag gepast betalen)
Hengelkeuze is vrij.
Opgave uiterlijk 2 dagen voor de wedstrijd via de site of telefonisch bij:
                 Dik Ardesch 0652552234   of  Jan Hammink   0620146854