Jan Hammink wint seniorencompetitie én Veteranencompetitie 2022

Donderdag, 29 september 2022

Eind september kwamen twee competities ten einde. Zowel de Seniorencompetitie 2022 als de Veteranencompetitie 2022 werden een prooi voor Jan Hammink.

De Seniorencompetitie telde 9 wedstrijden, verdeeld over meerdere wateren, waarvan er 7 meetellen voor de eindstand. Jan Hammink werd eerste met 16 punten, Bjorn Kienhuis werd tweede met 19 punten en Hans Oude Bennink werd derde met 22 punten. De totale vangst in deze competitie, met 15 deelnemers, bedroeg bijna 130 kilo. De uitslag kunt u hier in zien.

De Veteranencompetitie telde 16 wedstrijden. De eerste 8 wedstrijden werden gevist in de Loolee, de tweede serie van 8 wedstrijden werden gevist in het Overijssels kanaal, Turfkade/Slachthuiskade.
Jan Hammink veroverde de eerste plaats met 178 punten, Harry Roord werd tweede met 173 punten, Gerrit Kamp werd derde met 162 punten. De totale vangst in deze competitie met 16 deelnemers, bedroeg bijna 209 kilo. De uitslag kunt u hier in zien.