Vislust bestaat 90 jaar

Dinsdag, 3 oktober 2023

Op zondag 1 oktober heeft AHV Vislust het 90-jarig bestaan van de vereniging gevierd.

In de ochtend werd de jaarlijkse vrijwilligerswedstrijd gevist. Vanwege het 90-jarig jubileum was dat dit jaar een forellenwedstrijd die plaats vond bij de Broekbeeke in Geesteren. De winnaar van deze wedstrijd werd Jonkie Bruggink. Hij is het komende jaar de trotse houder van de vrijwilligerscup, de grootste wisselbeker van onze vereniging.

De middag werd vrijgehouden voor de voetballiefhebbers. Gelukkig won Heracles van PEC Zwolle met 2-1. Dat kwam de stemming ten goede.

In de avond werden de vrijwilligers verrast met mooi kado, een aandenken aan het 90-jarig jubileum. Een ieder kreeg een trui met daarop het logo en de jubileumdatum. Daarvan werd natuurlijk een mooie groepsfoto gemaakt.

Aansluitend stond er een uitgebreid koud- en warmbuffet klaar. Na het eten hebben de aanwezigen zich vermaakt met een "wedstrijd" voerballen gooien, een variant op het Amerikaanse cornhole. Het leidde tot veel plezier en hilariteit.
Neem ook een kijkje in het fotoalbum van de festiviteiten elders op de site.