Eindejaarsmededelingen

Donderdag, 14 december 2023

Het einde van 2023 nadert. Daarom een paar mededelingen van uw bestuur

Op woensdagavond 20 december is het traditionele kerstkaarttoernooi. Opgeven voor klaverjassen of jokeren kan nog. Zoals vaste "klanten"' van ons gewend zijn zullen we zorgen voor een aantrekkelijke prijzentafel. De kosten, inclusief een kop koffie of thee, bedragen weer €5,-. Opgave voor deze avond graag telefonisch bij J. Hammink 06 20146854 (tot uiterlijk maandag 18 december 20.00 uur)

In de week tussen kerst en oud en nieuw is ons clubhuis gesloten. De clubavond op vrijdag 29 december gaat wel door. Op dinsdag 2 januari 2024 is iedereen weer van harte welkom.

Met ingang van 1 januari 2024 worden de consumptieprijzen in ons clubhuis verhoogd. Het bestuur ontkomt er niet aan de sterk gestegen kosten van inkoop en verhoging van de accijnzen door te berekenen. Alles wat nu € 1,50 kost, kost straks € 1,80. Alles wat nu € 1,80 kost, kost straks € 2,--. De koffie blijft gratis.

Op vrijdagavond 5 januari 2024 staat onze jaarlijkse nieuwjaarsbijeenkomst gepland. Aanvang 19:30 uur. Dan heffen we samen met jullie graag het glas op het nieuwe jaar.

Het bestuur wenst allen fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2024.